Restitutie beleid
Wij hebben het volste vertrouwen in onze producten en streven ernaar om u tevreden te stellen en een positieve ervaring te bieden met onze service. We begrijpen echter dat onze IPTV-abonnementen niet altijd perfect kunnen zijn voor iedereen. Indien u niet tevreden bent met uw aankoop of als u een onoplosbaar probleem ondervindt dat het gebruik van het systeem belemmert, bieden wij graag een terugbetaling aan. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we staan klaar om eventuele problemen op te lossen en u de best mogelijke oplossing te bieden.
Hoe een verzoek tot terugbetaling indienen?
Gelieve uw transactieorder-ID te vermelden in het onderwerp van uw e-mail met als titel “Verzoek om terugbetaling”. Beschrijf in uw e-mail alstublieft de problemen waarmee u geconfronteerd wordt en geef de reden voor uw verzoek weer. In sommige gevallen kunnen wij u vragen om bewijsmateriaal te verstrekken. Op dezelfde manier zullen wij u ook bewijsmateriaal verstrekken van onze inspanningen en waarnemingen. Dit doen we om ons standpunt en onze beslissing beter, gedetailleerder en transparanter aan u uit te leggen. Het delen van dit bewijsmateriaal stelt ons in staat om een duidelijkere en meer inzichtelijke communicatie met u te hebben.
Voorwaarden:
Begrijp alsjeblieft dat we geen terugbetalingen kunnen verwerken voor technische problemen, tenzij we voldoende tijd hebben om deze adequaat op te lossen en u te helpen. Als we er niet in slagen om uw probleem binnen 48 uur op te lossen, zorgen we voor een terugbetaling. Neem contact op met onze live ondersteuning, die 24/7 beschikbaar is, als u hulp nodig heeft.
Houd er rekening mee dat restituties alleen mogelijk zijn binnen 72 uur na de aankoopdatum. Na deze periode kunnen er geen terugbetalingen meer worden verwerkt.
Indien u met een creditcard heeft betaald, worden restituties doorgaans verwerkt en het geld wordt teruggestort op de debetkaart of bankrekening waarmee de betaling is gedaan binnen 20 tot 31 werkdagen. Er kunnen echter gevallen zijn waarin de verwerking van een terugbetaling langer duurt, tot wel 90 dagen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze tijdframes en vertragingen. Let op dat wij enkel de IPTV-serviceprovider zijn, niet de betalingsverwerker.
Terugbetalingen worden volledig verleend voor aankopen die binnen 72 uur zijn gedaan. Alle andere terugbetalingsverzoeken worden gedeeltelijk geretourneerd op basis van de gebruikte abonnementsperiode. Ons ondersteuningsteam zal in alle gevallen van terugbetaling contact opnemen met gebruikers.
Let op: Terugbetalingen worden doorgaans verwerkt binnen 20 tot 90 werkdagen en het is niet aan ons om deze periode te verkorten. Onze betalingsverwerkers zijn verantwoordelijk voor het verwerken van de terugbetalingsverzoeken. We doen ons best om gebruikers zo snel mogelijk terug te betalen zodra we het verzoek hebben ontvangen en de gebruikersinformatie hebben gecontroleerd.
We zullen geen terugbetalingen doen of een gedeeltelijke terugbetaling doen als:
Als de klant niet tevreden is met het kanaalaanbod of de prestaties, raden we ten zeerste aan om eerst gebruik te maken van de proefversie voordat een pakket van 1 tot 12 maanden wordt aangeschaft. Op die manier kan u het aanbod en de prestaties van onze service ervaren voordat een langere termijn wordt vastgelegd. Dit stelt u in staat om een weloverwogen beslissing te nemen op basis van hun persoonlijke voorkeuren en behoeften.
Wanneer de gebruiker aan zijn kant zijn eigen box en systeem niet kan instellen:
We streven ernaar om uitgebreide ondersteuning te bieden bij het instellen van boxen, apparaten, apps en systemen wanneer gebruikers hulp nodig hebben. Het is belangrijk op te merken dat onze ondersteuning beperkt is tot vooraf gedefinieerde stappen voor configuraties van apparaten. Dit komt doordat we mogelijk niet op de hoogte zijn van alle specifieke omstandigheden met betrekking tot de box, apparaten, systeemconfiguraties, enzovoort, die van invloed kunnen zijn op het instellingsproces. We zullen echter ons uiterste best doen om gebruikers te begeleiden en te helpen binnen de grenzen van onze kennis en expertise.
Als sommige kanalen vastlopen, bufferen of soms niet werken:
Hoewel de meeste van onze servers stabiel zijn, kan het voorkomen dat sommige kanalen om verschillende redenen tijdelijk vastlopen of niet goed functioneren. We willen benadrukken dat deze problemen niet permanent zijn. Onze toegewijde technici werken continu aan het oplossen van dergelijke problemen om ervoor te zorgen dat de kanalen zo snel mogelijk weer naar behoren werken. We streven ernaar om een optimale kijkervaring te bieden en stellen uw geduld en begrip in deze situaties zeer op prijs.
De meeste van deze problemen zijn doorgaans van tijdelijke aard en kunnen worden veroorzaakt door de volgende redenen:
Fluctuaties in de internetverbinding van de klant.
Problemen met de instellingen van de box, apps of andere klantgerelateerde configuraties.
Problemen bij de internet service provider (ISP) van de klant.
Het betreffende kanaal is tijdelijk niet beschikbaar vanaf onze server.
De klant heeft besloten om van gedachten te veranderen en wilde overstappen naar een andere server.
Updates of herstarts van onze servers (wekelijks vereist voor optimale prestaties).
In het geval dat een gebruiker of klant gedurende 72 uur geen toegang heeft tot hun IPTV-abonnement vanwege een probleem dat is veroorzaakt door onze server of andere oorzaken vanuit onze kant, kunnen we uit goodwill een gedeeltelijke terugbetaling van de abonnementsprijs overwegen.
Let op: Terugbetalingsverzoeken voor een proefperiode van 24 uur worden niet geaccepteerd.
Als u vragen heeft over ons restitutiebeleid, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden en eventuele zorgen aan te pakken.